Monday, December 20, 2010

jaulah musim sejuk

Assalamualaikum...
Dear diary.
Maaf kerana agak lama aku x utus berita. Sedang sibuk dengan jaulah (jalan2) merentasi kesejukan winter nie. Aku sekarang berada di Manchester, destinasi kedua selepas London. Hari ni sudah masuk hari yg ketiga daripada 8 kesemuanya.
Banyak perkara yg ingin aku kongsikan sebenarnya tp tidak pasti yang mana harus aku mulakan. Tapi insyaallah aku berhajat untuk menulis sebuah coretan tentang perjalanan ini. Peristiwa ini harus aku catat kerana terlalu banyak perkara yg istimewa yg berlaku dalam jaulah yg tidaklah terlalu istimewa ini.
Semoga baki perjalanan ini akan terus dirahmati dan dilindungi oleh Allah swt dan moga2 lebih banyak lagi perkara2 istimewa yg akan menemani perjalanan kami. Aku akan terus menulis kepadamu jika punya kelapangan, insyaallah.

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai