Wednesday, December 8, 2010

hijrah

Assalamualaykum....

Dear diary,

Ke mana sebenarnya aku membawa diriku ini? Sempena menyambut kedatangan tahun 1432 Hijrah ni aku telah berjanji pada diriku bahawa aku juga perlu berhijrah seperti mana berhijrahnya tahun ke tahun yang berikutnya.

Ada lima impianku yang sangat ingin kucapai bila berakhirnya tahun 1432 Hijrah ni. Satu daripadanya kelihatan hampir mustahil untuk dicapai. Aku baru saja menerima beritanya dua hari yang lalu. Tidak mengapa. Masih ada empat untuk aku usahakan.

Insyaallah, aku sangat percaya jika impianku ini akan bisa kuraih dengan semangat membara yang tak kunjung padam dan cekalnya hati menentang segala rintangan. Doakan aku...

2 comments:

  1. ada x dalam list 'impian' tu..

    datang ke kelas setiap hari?

    :)

    moga allah permudahkan dan redha pada segala nawaitu hati.

    ReplyDelete
  2. secara indirectly, insyaallah ada. Ia sebahagian dari impian ku yg lebih besar. terima kasih atas doanya...

    ReplyDelete

komen anda dihargai