Thursday, April 15, 2010

sumber kekuatan

Exam tinggal lagi sebulan. Assignment pun masih ada yang belum disiapkan. Penat... memang penat nak mengharungi sebulan terakhir menjelang exam ni. Sudah semestinya saya amat memerlukan kekuatan untuk menghadapi semua ini. Perlukan ilham untuk menyiapkan semua tugasan. Ya Allah! Hanya pada Mu aku menyerahkan diri ini. Engkaulah yang lebih mengetahui segala yang terjadi pada diri diriku ini. Oleh itu Ya Allah, aku memohon segala kekuatan dari Mu kerana Engkaulah sumber kekuatanku. Mudah-mudahan dengan semakin banyak kesusahan yang aku lalui akan lebih mendekatkan diriku pada Mu ya Allah. Moga dengan ujian ini juga akan melahirkan aku yang lebih baik pada masa hadapan atau pada masa bertemu dengan Mu nanti ya Allah.

Cukuplah Allah bagiku...

No comments:

Post a Comment

komen anda dihargai