Saturday, October 3, 2009

Sebuah permulaan...

Assalamualaykum...

Pertama sekali ingin saya panjatkan rasa syukur kepada Allah yang telah memberi saya pelbagai nikmat sebelum, semasa dan selepas saya dilahirkan. Mudah-mudahan sebuah permulaan yang sudah lama saya niatkan ini dapat menjadi medan untuk saya menambah saham di alam sana. Tentang nama blog (wardatuliman33) ini akan saya terangkan kemudian, insyaallah. Segala tunjuk ajar dan cadangan amat saya alu-alukan demi membantu saya yang baru dalam alam siber ini. Akhir kalam, dakwah ini kita tanggung bersama

1 comment:

  1. assalamualaikum..wah3x..pokcik da start blogging..
    teringat pokcik bg perlongsian pas baca mathurat kat area belakang surau kat kmb..

    bila pokcik berbicara..hehe

    semoga enta thabat n istiqamah di jalanNya..ameen..

    (O_o)

    ReplyDelete

komen anda dihargai